بررسی ظرفیت‌های گردشگری مذهبی روستای توده شیروان در خراسان شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی به‌منظور بررسی ظرفیت‌های گردشگری امامزاده عبدالرضا (ع) در روستای توده شهرستان شیروان بازدید کرد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان کرد: در این بازدید که روز چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ انجام شد، ظرفیت‌های بالقوه روستای توده در توسعه گردشگری مذهبی منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی ادامه داد: وجود امامزاده عبدالرضا (ع) و نیز زائرسرا در روستای توده بالقوه خوبی در زمینه حضور و ماندگاری مسافران در حوزه گردشگری مذهبی و قابلیت برگزاری رویدادهای مذهبی در مناسبت‌های مختلف را دارا است.

مستوفیان افزود: باتوجه‌به قرارگیری این روستا در مسیر مسافران و گردشگران خصوصاً زائران اربعین که همه ساله پیاده از این مسیر عازم بارگاه حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا (ع) هستند متولیان امر نسبت به فراهم‌کردن امکانات لازم جهت استقبال، پذیرائی و اقامت از زائران به‌ویژه در ایام اربعین حسینی اقدام کنند.

 او ضمن تقدیر از اقدامات صورت‌گرفته توسعه حریم این مجموعه گفت: ایجاد دیگر امکانات زیر ساختی از ضروریات در توسعه گردشگری مذهبی در روستای توده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042401973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha