همکاری‌های مشترک میراث‌فرهنگی و بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزایش می‌یابد

سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: همکاری‌های مشترک بین این اداره‌کل و بهزیستی استان افزایش پیدا می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، قدرت‌الله ولی‌زاده کاجی روز شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ در آیین گشایش نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان مددجوی زیرپوشش بهزیستی استان در گالری موزه باستان‌شناسی شهرکرد تأکید کرد: با افزایش همکاری بین اداره‌کل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و بهزیستی استان می‌توان نسبت به برگزاری نمایشگاه‌های این هنرمندان در مناطق مختلف استان اقدام کرد.

سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درخصوص حمایت از خرید آثار خلق شده از سوی هنرمندان مددجوی زیرپوشش بهزیستی استان همکاری می‌کند.

ولی‌زاده تصریح کرد: در این راستا اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری آمادگی دارد تا مکان‌های فرهنگی و تاریخی خود را برای برگزاری نمایشگاه‌های این هنرمندان در اختیار بهزیستی استان قرار دهد.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در این نمایشگاه ۴۰ تابلو نقاشی از آثار مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان به نمایش درآمد.

علی نصیری تأکید کرد: برای خلق این تابلوها یک‌هزار و ۲۴۰ نفر از هنرمندان مددجوی زیرپوشش بهزیستی چهارمحال و بختیاری مشارکت داشته‌اند.

او افزود: نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان مددجوی زیرپوشش بهزیستی چهارمحال و بختیاری تا ۲۹ تیرماه سال‌جاری به‌مناسبت هفته بهزیستی همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در گالری موزه باستان‌شناسی شهرکرد برای بازدید هنردوستان دایر است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042402010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha