نمایشگاه مد و لباس حریم مهر در خوزستان برگزار شد

نمایشگاه حریم مهر با حضور برترین طراحان و تولیدکنندگان لباس به مناسبت هفته عفاف و حجاب در بازارچه دائمی صنایع‌دستی اهواز به مدت سه روز برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، پوستر اولین رویداد و نمایشگاه مد و لباس استان خوزستان با عنوان نمایشگاه حریم مهر به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب باحضور برترین طراحان و تولیدکنندگان، استاندار خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مسئولان استانی در محل استانداری رونمایی شد.

این نمایشگاه با همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان با هدف ترویج پوشش ایرانی‌اسلامی، ایجاد فضای مناسب برای انتقال و تبادل دانش و تجربیات بومی در هنر و ارتقای سلیقه و فرهنگ صنعت مد و لباس در جامعه برپا شد.

نزدیک به ۴۰۰ اثر به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که هفت اثر برگزیده و از سه اثر قدردانی شد.

در بخش طراحی و دوخت لباس محرم، خاطره فربد به رتبه نخست دست پیدا کرد و رتبه سوم نیز به سیده‌عاطفه موسوی‌پور رسید. در این بخش نفر دوم معرفی نشد. هم‌چنین زینب خلقتی و پریناز چراغی شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش بهترین نقاشی و چاپ روی پارچه، زینب ماندنی‌پور، مهسا عبدالخانی و فروغ‌السادات ضیائی‌زاده به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

هم‌چنین در بخش طراحی لباس دانش‌آموزی، کوثر عبیات شایسته تقدیر شناخته شد.

نمایشگاه حریم مهر از ۲۱ تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ در محل بازارچه دائمی صنایع‌دستی اهواز دایر شد. در این نمایشگاه عرضه محصولات، مسابقه طراحی لباس و کارگاه‌های آموزشی رایگان برای عموم عرضه شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042502085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha