نشست «ضرورت حجاب در جوامع امروزی» در وزارت میراث‌فرهنگی برگزار شد

نشست «ضرورت حجاب در جوامع امروزی» در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز یکشنبه 25 تیر 1402 برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، این نشست تخصصی به همت ستاد اجرایی و هماهنگی ترویج عفاف و حجاب وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور جمعی از مدیران و کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی در محل سالن آمفی‌تئاتر این وزارتخانه برگزار شد.

ابوالقاسم صادقی استاد دانشگاه در این نشست در سخنانی با اشاره به اهمیت حفظ عفاف و حجاب در جامعه گفت: هیچ معروفی بالاتر از حفظ حجاب و توصیه به حفظ حجاب وجود ندارد.

او با اشاره به شیوه‌های مختلف دشمن برای مقابله با نظام اسلامی افزود: ما مردمی هستیم که رمضان را جشن می‌گیریم بنابراین دشمن می‌داند که ملت رمضان را نمی‌توان با تحریم اقتصادی به زانو در آورد برای همین دشمن روی موضوعات فرهنگی از جمله حجاب دارد کار می‌کند.

صادقی ادامه داد: ترویج بی‌عفتی و ترویج فسق و گناه از اهداف دشمن است که در پروژه جدید آن را دنبال می‌کند چرا که با یک زن بی‌عفت می‌توان یک دژ را فتح کرد.

این استاد دانشگاه گفت: موضوع حجاب مهمترین معروف است و بی‌حجابی فسق اکبر است. با همه منکرها باید مبارزه کرد اما مقابله با بی‌حجابی و دفاع از حجاب و عفاف باید در اولویت باشد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تلاش جریان‌های مختلف برای ترویج بی‌حجابی در جامعه افزود: جریان مقابله با عفاف و حجاب با سیاست‌های رضاخان همسو هستند.

این استاد دانشگاه در پایان صحبت‌های خود به اهمیت جهاد تبیین در حوزه حجاب اشاره و خاطرنشان کرد: فلسفه حجاب بیش از مصونیت، کرامت و تکریم زن مسلمان است. در این حوزه جهاد تبیین مورد غفلت واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042502112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha