زیرساخت‌های گردشگری جونقان چهارمحال و بختیاری تقویت می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: زیرساخت‌های گردشگری بخش جونقان شهرستان فارسان تقویت خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ در نشست با تعدادی از مسئولان بخش جونقان شهرستان فارسان تأکید کرد: با تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این بخش می‌توان زمینه حضور سرمایه‌گذاران به‌منظور سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مرتبط با گردشگری این منطقه را فراهم کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: با تقویت زیرساخت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بخش جونقان شهرستان فارسان زمینه افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در این بخش فراهم خواهد شد.

جیلان تصریح کرد: البته هم‌اکنون درخواست‌هایی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید به‌منظور راه‌اندازی بوم‌گردی‌ها و اردوگاه‌های گردشگری در بخش جونقان شهرستان فارسان وجود دارد که به‌زودی عملیاتی و اجرایی می‌شود.

او با اشاره به وجود کاخ قلعه سردار اسعد بختیاری (مشروطیت) در جونقان یادآور شد: این قلعه از مهم‌ترین زیرساخت‌ها و جاذبه‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری و شهرستان فارسان به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042602192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha