دوره‌های آموزشی تخصصی برای هنرمندان صنایع‌دستی زنجانی برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی در پنج رشته منبت چوب و قلم‌زنی، طراحی و تولیدات چرمی، مسگری سنتی و ملیله‌کاری در راستای توانمندسازی و افزایش مهارت‌های علمی و فنی تولیدکنندگان و صنعتگران حوزه صنایع‌دستی در سطح استان برگزار خواهد شد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید میکائیل موسوی گفت: دوره‌های آموزشی در پنج رشته شامل منبت چوب و قلم‌زنی در شهرستان سلطانیه، طراحی و تولیدات چرمی در شهرستان ابهر، مسگری سنتی و ملیله‌کاری در شهرستان زنجان در راستای توانمندسازی و افزایش مهارت‌های علمی و فنی تولیدکنندگان و صنعتگران حوزه صنایع‌دستی در سطح استان برگزار خواهد شد.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان با بیان اینکه این دوره‌ها در راستای حمایت از هنرمندان به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، افزود: از استادان و هنرمندان مجرب حوزه صنایع‌دستی به عنوان مدرس در این دوره‌های آموزشی تخصصی استفاده خواهیم کرد.
او گفت: دوره‌های آموزشی صنعتگران صنایع دستی در رده‌های عمومی و تخصصی و با هدف پایدار کردن اشتغال موجود در حوزه صنایع‌دستی و ارتقای سطح دانش، مهارت شاغلان صنایع‌دستی استان، برای کلیه فعالان در حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی از جمله صنعتگران، هنرمندان، صادرکنندگان، تولیدکنندگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402043102498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha