۳ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در گیلان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از ایجاد ۳ دفتر خدماتی مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این دفاتر، حداقل برای ۴۰ نفر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان ولی جهانی اظهار کرد: سهم اشتغال‌زایی در حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری گیلان کم نظیر است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان افزود: در برگزاری چهارمین کمیسیون فنی گردشگری، پنج تقاضای ایجاد دفاتر خدمات مسافرتی مطرح شد که ۳ طرح آن مورد موافقت قرار گرفت.

او با بیان اینکه دفاتر خدماتی مسافرتی نقش بسیار مؤثری در رونق، توزیع و سامان‌دهی سفر دارند، گفت: عملکرد مثبت و مناسب این دفاتر می‌تواند باعث رونق گردشگری استان و شهرستان شود.

جهانی از ایجاد ۲ دفتر خدماتی گردشگری با محوریت توسعه گردشگری سلامت در آستارا خبر داد و اضافه کرد: این دفاتر رویکرد سلامت محور داشته که در روزهای آتی در شهرستان مرزی آستارا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان ادامه داد: با راه‌اندازی دفاتر یاد شده حداقل برای ۴۰ نفر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402043102536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha