بهگزارش میراثآریا وبهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان، علی خاکسار اعلام کرد : طی اقدامات و برنامهریزیهای انجام شده در وزارت میراثفرهنگی هماکنون با راهاندازی بخش ثبت شکایات از سرویسهای بهداشتی در سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ زیر نظر کانون اتومبیلرانی و جهانگردی به عنوان بخش تابعه وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی و نیز ایجاد سامانه راهنماز به عنوان سامانه ارزیابی نمازخانههای بینراهی توسط ستاد اقامه نماز، زمینه مساعدی برای ارزیابی وضعیت موجود و رفع سریع نواقص راهاندازی شده است.
معاونگردشگری همدان با اشاره به اینکه الگوسازی و تجلیل از استانهای موفق در زمینه ارتقا، نگهداشت و نظافت سرویسهای بهداشتی و بینراهی در دستور کار قرار دارد، اظهار امیدواری کرد: همدان بتواند بر اساس زمینه نظارتی شکل گرفته، با بسیج ظرفیتهای حاکم خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه دهد.
خاکسار با اشاره به اینکه نیاز به آمایش و گزارش کامل از وضعیت موجود سرویسهای بهداشتی و نمازخانههای بینراهی، زمینه مدیریت و راهاندازی واحدهای مورد نیاز را در پی خواهد داشت، یادآور شد: ستاد اقامه نماز با همکاری سایر اعضای ستاد سفر، توجه جدی به خلا اطلاعاتی و آمایشی وضع موجود واحدها خواهد داشت تا با اعلام سریع نسبت به رفع نیازهای اولویتدار در مکانهای مربوطه اقدام شود.
انتهای پیام/
نظر شما