گسترش همکاری متقابل میراث‌فرهنگی ایلام و بانک رفاه کارگران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از گسترش همکاری متقابل این اداره‌کل و بانک رفاه کارگران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، روز یکشنبه 8 مرداد 1402، جلسه‌ای با حضور فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و حبیب درخشان‌نیا مدیرعامل بانک رفاه کارگران استان در راستای ارتقای سطح همکاری‌های متقابل برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در این نشست با ابراز تمایل به همکاری همه‌جانبه با بانک رفاه استان در راستای ارائه خدمات مطلوب به کارکنان و حمایت از زیرساخت‌های گردشگری با ارائه خدمات ویژه بانکی و ... تأکید کرد.

شریفی با اشاره به استعدادها و توانمندی‌های فراوان و بالقوه شهرستان در امر میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی و سرمایه‌گذاری هدفمند در این بخش را مهم‌ترین عامل برای شکوفایی بیش از پیش استان در حوزه‌های مختلف و همچنین ایجاد اشتغال دانست.

مدیرعامل بانک رفاه ایلام نیز در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت پرداخت تسهیلات استان، به تشریح توانمندی‌ها و خدمات متنوع بانک، راهکارهای افزایش همکاری فی‌مابین و ... پرداخت.

حبیب درخشان‌نیا حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان را مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: این حوزه نقش مهم و مؤثری در رونق اقتصاد به‌ویژه اشتغال دارد و بانک رفاه استان آماده همکاری برای توسعه و رونق این صنعت مهم در استان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050800421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha