همدان با ارائه محتوای ویژه گردشگری خوراک رتبه نخست کسب کرد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: اقلام تبلیغاتی گردشگری ادارات کل استان‌ها به دستور معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ارزیابی و استان‌های برتر در زمینه تولید محتوا با رویکرد بین‌المللی معرفی شدند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان،  علی خاکسار گفت: استان همدان با ارائه محتوای ویژه گردشگری خوراک با انطباق استانداردها 3/73 درصد، رتبه نخست را کسب کرد.

معاون گردشگری همدان افزود: ارزیابی بیش از۱۷۰۰ اقلام تبلیغاتی با رویکرد بین‌المللی تولیدی سال ۱۴۰۱ ادارات‌کل استان‌ها به عنوان اقدامی از سوی گروه تبلیغات و نمایشگاه‌های خارجی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی معاونت گردشگری در راستای تحقق اهداف توسعه گردشگری کشور درحوزه تبلیغات خارجی و به منظور ارزیابی و نظارت مستمر بر روند تولیدات محتوایی و ترویج  ظرفیت‌های گردشگری کشور با هدف سامان‌دهی، استانداردسازی و اثربخشی تولیدات تبلیغاتی در عرصه بین‌المللی انجام شده است.

خاکسار تصریح کرد: ارزیابی مذکور که در چارچوب سه شیوه‌نامه و دستور ابلاغی شامل شیوه‌نامه تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی گردشگری، راهنمای اصول تولید ویدئوهای تبلیغاتی گردشگری و راهنمای تولید عکس‌های تبلیغاتی گردشگری انجام شده است، منتج به بررسی ۱۷۸۰ محتوای تولیدی از ۱۵ استان در  ۷۲ شاخص شده است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه هدف از انجام این ارزیابی محک کیفی ادارات‌کل استانی در تولید اقلام تبلیغاتی به منظور درک مناسبی از وضع موجود استان‌ها در عرصه تولید محتوا و اتخاذ شیوه مناسبی برای نیل به نقطه مطلوب در این عرصه است، تولیدات تبلیغاتی ارسالی از ادارات‌کل استان‌های آذربایجان‌شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، گلستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد بررسی شدند.

معاون گردشگری استان همدان گفت: طبق ارزیابی نهایی، استان همدان با ارائه محتوای ویژه گردشگری خوراک با انطباق استانداردها ۳/73 درصد رتبه نخست را کسب کرده است و پس از آن استان‌های زنجان و کردستان با 1/63 درصد بالاترین میزان انطباق را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051000559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha