نمایشگاه صنایع‌دستی در تایلند و تهران برگزار شود

رئیس بنیاد زنان خانه‌دار مسلمان تایلند در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در تایلند بر ضرورت برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در تایلند و تهران به صورت مشترک تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از خبرگزاری مهر، مهدی زارع ‌بی‌عیب، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند با رئیس و اعضای بنیاد زنان خانه‌دار مسلمان تایلند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

هاجه دارا رئیس بنیاد زنان خانه‌دار مسلمان تایلند در این دیدار گزارشی درباره فعالیت بنیاد و همکاری‌های پیشین بنیاد زنان خانه‌دار مسلمان تایلند با رایزنی فرهنگی ایران ارائه داد و گفت: می‌توان با همکاری یکدیگر برخی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در تایلند و تهران به صورت مشترک برپا کرد.

در ادامه مهدی زارع بی‌عیب رایزن فرهنگی کشورمان در تایلند گفت: چهار بعد وضعیت اقتصادی، تحصیلات و مهارت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و روابط و سلامت روان نشان داده است که اولین و مهمترین دغدغه زنان سرپرست خانوار در تمام کشورها مشکلات اقتصادی و اشتغال است.

وی آمادگی رایزنی فرهنگی کشورمان را برای افزایش همکاری‌های بین دو طرف بیش از گذشته اعلام کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان به اجرای برنامه‌های مشترک پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051000575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha