موزه‌ها و اماکن تاریخی استان قم تعطیل نیستند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم گفت: موزه‌ها و اماکن تاریخی این استان در ۲ روز تعطیلی پایان هفته، دایر و پذیرای بازدیدکنندگان هستند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، علیرضا ارجمندی با اعلام این خبر افزود: با وجود اعلام تعطیلات سراسری در ۲ روز پایانی هفته جاری ناشی از افزایش بی‌سابقه گرما، تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت نظارت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع  دستی در استان دایر هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم افزود: همه اماکن تاریخی تحت اختیار اداره کل میراث‌فرهنگی استان در روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم مرداد، آماده ارائه خدمات به گردشگران و بازدیدکنندگان هستند.

او افزود: ساعت کار موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی استان مانند روال همیشه است و علاقه‌مندان در روزهای چهارشنبه، پنجشنه و جمعه هفته جاری می‌توانند از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی استان بازدید به عمل آوردند.

هیات دولت با توجه به افزایش گرمای هوا، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری ۱۱ و ۱۲ مرداد را تعطیل سراسری اعلام کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051100616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha