دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان تأسیسات گردشگری آران و بیدگل برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری این شهرستان توسط اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، مهدی مشهدی با اعلام این مطلب گفت: به دلیل آغاز فصل تابستان و گرمای هوا، ورود گردشگران داخلی و خارجی به این شهرستان کمتر از زمان‌های دیگر است، لذا این اداره از این فرصت استفاده کرده و اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی تکمیلی ویژه مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری و فعالان حوزه گردشگری در سطح شهرستان کرده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: این دوره‌ها شامل امنیت اجتماعی و حفاظت از گردشگران، آموزش مدیریت تأسیسات اقامتی و گردشگری، امداد و نجات، آتش‌نشانی، امربه‌معروف و نهی از منکر و آموزش مبارزه با بیماری خاص همچون سالک بوده است.

او افزود: این دوره‌ها با همکاری بخشداری کویرات و در محل تأسیسات گردشگری سطح شهر آران و بیدگل برگزار و تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051400702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha