چهارباغ ظرفیتی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: شهرستان چهارباغ دارای ظرفیت بی‌نظیری برای سرمایه‌گذاری گردشگران است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، جلسه هم‌افزایی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در چهارباغ با حضور فرماندار شهرستان چهارباغ و مدیر کل میراث‌فرهنگی برای بررسی و رفع مشکلات سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این شهرستان روز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ در محل اداره کل میراث فرهنگی البرز برگزار شد.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه چهارباغ گنجینه‌ای از ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری است، اظهار کرد: نزدیکی به فرودگاه پیام و برخورداری از فضاهای گردشگری و تفریحی غنی، می‌تواند این شهرستان را به یکی از مناطق اثرگذار در صنعت گردشگری استان تبدیل کند.

خاکی با بیان اینکه از حضور سرمایه‌گذاران در چهارباغ و سایر شهرستان‌های استان استقبال می‌شود، افزود: البرز با وجود داشتن شهرستان‌ها و ظرفیت‌های بسیار گردشگری از لحاظ زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی نیاز به تقویت دارد.

او ادامه داد: هر آخر هفته نزدیک به چند میلیون گردشگر از البرز عبور می‌کنند که در صورت وجود ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مناسب گردشگری قطعاً در استان توقف می‌کنند.  
فرماندار شهرستان چهارباغ نیز در این جلسه به ضرورت رشد و توسعه گردشگری شهرستان و حمایت از سرمایه‌گذاران این حوزه تاکید کرد.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402051400720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha