افتتاح استارت‌آپ دمو بسته‌بندی محصولات کنجدی در اردکان

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: افتتاحیه رویداد استارت‌آپ دمو بسته‌بندی محصولات کنجدی برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، هما خورشیدی با اعلام این خبر عنوان کرد: رویداد استارت‌آپ دمو بسته‌بندی محصولات کنجدی، ویژه تولیدکنندگان محصولات کنجدی، شرکت‌های چاپ، بسته‌بندی و متخصصان طراحی این حوزه با محوریت شهرستان اردکان آغاز به کار کرد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد ادامه داد: در این رویداد، شرکت‌کنندگان با مبانی تخصصی در حوزه تولید محصول با کیفیت و عرضه استاندارد به بازار، بسته‌بندی مناسب و اصولی، چاپ و طراحی در بسته‌بندی و حوزه بازاریابی و تبلیغات آشنا شدند.

خورشیدی تصریح کرد: در این رویداد، بسته‌بندی برای محصولات موجود ازجمله حلوا ارده، ارده و روغن ارده و محصولات جدیدی که از فرآورده‌های کنجدی ایجاد می‌شود ازجمله شیرینی‌های مختلفی که با ارده یا کنجد تولید می‌شود توضیح داده شد.

او با بیان اینکه، این رویداد تا 30 مهرماه ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: مباحث به‌صورت تخصصی به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود تا زمینه بهبود وضعیت شهرستان اردکان و کشور در حوزه محصولات کنجدی و عرضه هرچه بهتر آن به بازار فراهم شود.

خورشیدی در پایان افزود: این رویداد به اهتمام سمن خوراک و نوشیدنی دونار، کمیته گردشگری خوراک استان یزد و مشارکت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و... برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051500757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha