آمادگی نام‌گذاری برخی معابر شهرکرد به نام صنایع‌دستی وجود دارد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: آمادگی نام‌گذاری برخی معابر شهرکرد به نام صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وجود دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، اکبر ایازی روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۲ در نشست با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تأکید کرد: این سازمان برای نام‌گذاری برخی معابر و خیابان‌های شهرکرد به‌ویژه در محله منظریه به نام صنایع‌دستی و هنرهای سنتی با هدف حمایت از هنرمندان و فعالان این حوزه اقدام لازم را انجام می‌دهد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد  افزود: این سازمان تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر برای معرفی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری را اختصاص می‌‍دهد.

ایازی تصریح کرد: همزمان با روز جهانی گردشگری در پنجم مهرماه سال‌جاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری نسبت به برگزاری تور یک‌روزه گردشگری با هدف معرفی جاذبه‌های مرکز استان اقدام می‌کند.

او یادآور شد: در صورت ثبت ملی بازارها و یا کوچه‌های فرهنگی شهرکرد آمادگی تغییر نام این اماکن از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051800916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha