مجوز صنایع‌دستی به بانوان ناشنوای زنجان اهدا شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: نشست صمیمانه با تعدادی از بانوان ناشنوای شهر زنجان و اعطای مجوز صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی روز سه شنبه ۱۷ مردادماه ۱۴۰۲ در جلسه با تعدادی از بانوان ناشنوای شهر زنجان گفت: نشست صمیمانه و اعطای پنج مجوز صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف برگزار شد.

مجوز صنایع‌دستی به بانوان ناشنوای زنجان اهدا شد


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان پیرامون اعطای آموزش رایگان رشته‌های مختلف صنایع‌دستی، افزود: با توجه به اینکه اهمیت دادن به ناشنوایان و نشان دادن توانمندی‌های هنری آنان می‌تواند در پیشرفت کاری و ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس آنان بسیار تاثیرگذار باشد. ناشنوایان می‌توانند در کارگاه‌های صنایع‌دستی ملیله کاری و چاروق دوزی این اداره رایگان آموزش می‌بینند.

صفوی گفت: تمامی مسئولان دستگاه‌های مختلف باید در روان‌سازی کار ناشنوایان و ارائه بهتر خلاقیت این عزیزان اهتمام و همکاری ویژه داشته باشند.

مجوز صنایع‌دستی به بانوان ناشنوای زنجان اهدا شد


او افزود: از دیگر اقدامات مؤثر برای رونق صنایع دستی استان آموزش اصولی و علمی صنایع دستی به جامعه هدف به‌خصوص تولیدکنندگان است تا کیفیت محصولات بالا برود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: حضور در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی توسط جامع هدف از جمله اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی است. امیدواریم با ایجاد کارگاه‌های مناسب، اعطاء و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، شاهد اشتغال‌زایی و تثبیت شغل جوانان صنعتگر به ویژه ناشنوایان در این شهرستان باشیم. در پایان این دوره‌ها، گواهینامه معتبر از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051800937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha