کیفیت خدمات گردشگری در جاسک هرمزگان ارتقا می‌یابد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: به‌صورت میدانی با محوریت شهرداری جاسک، ظرفیت‌ها و مزیت‌های این منطقه احصا می‌شود و این اداره‌کل آمادگی این را دارد که برای توسعه همکاری لازم را انجام دهد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، باهدف ارتقای ظرفیت‌های گردشگری شهر جاسک، نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و سعید عباسیان روز چهارشنبه 18 مردادماه 1402 شهردار جاسک برگزار شد.

محمد محسنی در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی شهر جاسک و همچنین حضور صنایع و بنادر در این منطقه گفت: باوجود ظرفیت‌های ساحلی جاسک را به یک منطقه کاملاً گردشگری تبدیل کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: وجود خورهای خلاصی و تک بنی در جاسک زمینه استفاده از هیدرو توریسم یا گردشگری آبی را فراهم کرده که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

او با اشاره به این‌که جاسک با داشتن سواحل بکر و قرار گرفتن در منطقه مکران یکی از برخوردارترین شهر استان برای توسعه گردشگری دریایی است، تصریح کرد: برای توسعه گردشگری دریایی و تالابی بهترین نقطه فراوانی آبزیان است که باید به آن توجه شود.

محسنی ادامه داد: به‌صورت میدانی با محوریت شهرداری جاسک، ظرفیت‌ها و مزیت‌های جاسک احصا می‌شود و این اداره‌کل آمادگی این را دارد که برای توسعه شهر جاسک همکاری لازم را انجام دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال «مهارم تورم و رشد تولید» به ارتقای کیفیت خدمات گردشگری در جاسک کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051800948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha