تشکیل ۵ میز تخصصی گردشگری در لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از تشکیل ۵ میز تخصصی گردشگری در این استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاست‌های وزارت میراث‌فرهنگی به منظور توسعه همه‌جانبه گردشگری، میزهای تخصصی گردشگری در استان‌ها ایجاد می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: بر همین اساس در لرستان زمینه تشکیل ۱۵ میزتخصصی گردشگری وجود دارد که در گام نخست پنج میز تخصصی گردشگری، ایجاد خواهد شد.

او بیان کرد: در همین راستا میزهای تخصصی ژئوتوریسم، گردشگری کشاورزی، گردشگری شهری، گردشگری روستایی و عشایری و گردشگری الکترونیک در لرستان ایجاد می‌شود.

حسن‌پور ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تشکیل میزهای تخصصی گردشگری در هر استان به تناسب پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های منطقه‌ای صورت می‌گیرد و در هر منطقه چند میز تخصصی گردشگری، تشکیل خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: میزهای تخصصی گردشگری در هر استان با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط، فعالان بخش خصوصی، سمن‌ها، اساتید و دانشجویان از حوزه‌های مختلف تشکیل خواهد شد و در دو حوزه سیاست‌گذاری و اجرایی، فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052101058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha