ظرفیت‌های ورزش‌های دریایی، ساحلی و تالابی هرمزگان احصا می‌شود

نشستی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و دبیر هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی استان در راستای احصای ظرفیت‌های ورزش‌های دریایی، ساحلی و تالابی استان برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز شنبه 21 مردادماه 1402 در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری دریایی استان گفت: تمام ظرفیت‌های ورزشی در سواحل، تالاب‌ها و تأسیسات آبی رودخانه‌ها و ... شناسایی و بر اساس نیاز هر شهرستان احصا و تدوین می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: احصا، تدوین، شناسایی چالش‌ها و مشکلات ظرفیت‌های ورزش‌های دریایی، ساحلی و تالابی شهرستان‌ها به‌منظور تهیه بسته تفریحات ساحلی و دریایی انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه تهیه بسته تفریحات ساحلی و دریایی به‌عنوان یکی از پروژه‌های پیشران اقتصادی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است، ادامه داد: با تهیه این بسته‌ها محدوده کار و فعالیت سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری ساحلی و تالابی حوزه مشخص می‌شود.

محسنی تأکید کرد: در این راستا این اداره‌کل با حمایت از سرمایه‌گذاری‌های کارآمد در بخش گردشگری دریایی، با تسهیل مراتب اجرایی درصدد تسریع امور مرتبط با این حوزه خواهد بود.

در این نشست مقرر شد دبیر هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی استان به‌عنوان نماینده این اداره‌کل به‌منظور احصاء ظرفیت شهرستان‌ها به استانداری معرفی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052101097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha