تحقق ۱۰۷ درصدی تعهد اشتغال میراث‌فرهنگی در جوانرود کرمانشاه

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جوانرود از تحقق ۱۰۷ درصدی ثبت اشتغال تعهدی این اداره در سامانه رصد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، عبدالباسط رستمی با اعلام این خبر اظهار کرد: اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جوانرود با بیشترین ثبت آمار در سامانه رصد به میزان ۱۰۷ درصد، رتبه اول را در میان ادارات میراث‌فرهنگی استان کسب کرده است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جوانرود، افزود: میزان تعهد اشتغال ثبت شده این اداره در  سامانه رصد ۸۰ نفر بوده است که با گذشت تنها ۵ ماه از سال بیش از آن محقق شده است.

او تصریح کرد: این آمار تا پایان سال باید به این درصد می‌رسید که خوشبختانه با توجه به اینکه بیشترین میزان پرداختی در بخش تبصر ۱۶ را تا پایان خردادماه داشته‌ایم، به صورت کامل تحقق یافت.

رستمی گفت: در حوزه پرداخت تسهیلات بنده ب تبضره ۱۶ نیز با بیش از ۶۵ مورد پرداختی توسط بانک‌های عامل، رتبه اول را در شهرستان داشته‌ایم.

او افزود: تا کنون توسط بانکهای عامل از جمله رفاه کارگران، ملت، سپه و صادارت به مبلغ ۹۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جوانرود، تصریح کرد: این تسهیلات در بخش صنایع‌دستی و رشته‌های گیوه بافی، البسه محلی و معرق کاری پرداخت شده است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402052501379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha