شرایط پذیرش بیماران خارجی در بیمارستان الزهرا(س) زاهدان کاملا مهیاست

مدیرکل گردشگری سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) زاهدان چه از لحاظ زیرساخت‌ها، چه از لحاظ فرایندهای مورد نیاز کاملا برای پذیرش بیماران خارجی آماده است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگ، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، ترجمان در سفر به زاهدان و بازدید از بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) گفت: اولویت در بحث درمان برای ما، درمان هموطنان و بیماران داخلی است و حوزه درمان بیماران خارجی تداخلی با ارائه خدمات به بیماران داخلی نخواهد داشت.

مدیرکل گردشگری سلامت وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه با توجه به تلاش‌های انجام شده در بیمارستان الزهرا(س) زاهدان، به وضوح می‌توان مشاهده کرد که چه از لحاظ آماده‌سازی فضای فیزیکی و اتاق‌های بستری و چه از لحاظ فرایندهای پذیرش و پاسخگویی به بیمار، معرفی بیمارستان، امکانات، بخش ها و متخصصین در فضای مجازی، پیگیری درمان بیمار پس از ترخیص، پیش‌بینی‌های لازم بر اساس شیوه‌نامه‌های وزارت بهداشت به خوبی اجرا شده است.

مدیر داخلی بیمارستان نیز در این بازدید با اشاره به اینکه پنج هزار و ۱۸۹ بیمار تاکنون در این بیمارستان خدمات دریافت کرده‌اند، تاکید کرد: بیمارانی از کشورهای امارات، پاکستان، عراق و افغانستان در این بیمارستان تا کنون خدمات دریافت کرده‌اند.

خورسندی تصریح کرد: یکی از بزرگترین مزایای این بیمارستان فوق تخصص‌های زبده، کادر پرستاری آموزش دیده و پرتلاش، تجهیزات به روز و پیشرفته آن است.

او گفت: واحد اگزایمر لیزر بیمارستان که آخرین مدل تولیدی دستگاه اصلاح دید به روش پی آر کی در آن نصب شده است از جمله بخش ‌هایی است که مورد استقبال قابل توجه هم میهمانانمان نیز قرار گرفته به گونه‌ای که بیماران از خراسان رضوی، استان کرمان، خراسان جنوبی و بندر عباس در این بخش پذیرش شده اند.

 خورسندی به این نکته نیز اشاره کرد که فوق تخصص‌های پرآوازه ای مانند حسینعلی شهریاری، علیرضا مالکی، محمد اریش، محمدحسین ولیداد، میثم سرگزی در این بیمارستان به درمان بیماران می پردازند و این موضوع باعث شده تا از سراسر کشور بیماران، درمان در این بیمارستان را انتخاب کنند.

او همچنین به انجام دو عمل فوق تخصصی پیوند قرنیه و کاشت حلزون در این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: علاوه بر تجهیزات پیشرفته که در این بیمارستان وجود دارد، تبحر جراح عامل اساسی و مهمی است که بیماران کاندید این عمل‌ها باید در نظر داشته باشند. خوشبختانه این بیمارستان، بهترین فوق تخصص‌ها را برای این دو عمل حساس در اختیار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052501407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha