پرواز ویژه عتبات عالیات از فرودگاه شاهرود به نجف اشرف در اربعین حسینی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود از پرواز ویژه عتبات عالیات از فرودگاه شاهرود به نجف اشرف در اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مرتضی نظری گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته برای انتقال زائران از فرودگاه شاهرود به نجف اشرف و برعکس در ایام اربعین دو پرواز مستقیم از شاهرود در نظر گرفته‌ شده است.

 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود افزود: در تاریخ 12 و 13 شهریورماه پرواز رفت از فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود به نجف اشرف و در ۱۷ و ۱۸ شهریور پرواز برگشت زائران شاهرودی از مبدأ نجف اشرف به شاهرود انجام می‌شود.

نظری گفت: برای جلوگیری از فروش بلیت به سایر زائران غیر استانی، بلیت این پروازها به‌صورت حضوری ارائه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به دفاتر خدمات گردشگری و مسافرتی نینوا واقع در خیابان شهید مدنی (نادر) جنب بیمه پاسارگاد و دفتر خدمات گردشگری و مسافرتی نوین گشت واقع در خیابان شهدا (ایستگاه) روبروی اتاق اصناف مراجعه کنند.

او بابیان اینکه پروازها با هواپیماهای ایرباس انجام می‌شود و قیمت مصوب دولتی این پروازها 8میلیون تومان است، افزود: علی رقم وجود مسافت بیشتر از شهرستان شاهرود به نجف نسبت به پرواز تهران، قیمت بلیت‌ها یکسان است و با افزایش 30درصدی ظرفیت پرواز اربعین نسبت به سنوات گذشته، هر پرواز 130 نفر ظرفیت دارد.

نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی پروازهای مستقیم شاهرود به عتبات عالیات با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورا اسلامی، فرماندار شهرستان شاهرود، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود، مدیر فرودگاه شاهرود و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مؤثرین در محل فرودگاه شاهرود در روز سه‌شنبه 24 مردادماه 1402 برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052601434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha