حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری همدان

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره‌کل میراث‌فرنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری این استان از حمایت‌های همه جانبه مسئولان اجرایی برخوردار می‌شوند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علیرضا قاسمی گفت: شرایط برای سرمایه‌گذاری در استان همدان تسهیل و زمینه مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران در این استان فراهم شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان افزود: با جهانی شدن هگمتانه، مسیر گردشگری همدان تحول عظیمی پیدا می‌کند که به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌دهیم برای شروع فعالیت‌های اقتصادی محور در گردشگری استان همدان اقدام کنند.

او به تسهیل در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری اشاره و تصریح کرد: پیچ و خم‌های اداری روند ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری را کند می‌کرد که همدان سعی کرد با رفع بروکراسی‌های اداری مسیر را برای سرمایه‌گذاران این صنعت در استان مهیا کند.

او همچنین به پرداخت تسهیلات کم‌بهره نیز به سرمایه‌گذاران گردشگری به عنوان یک مشوق اشاره کرد و افزود: مدیران ارشد استان با تمام توان پای کار هستند و تلاش می‌کنند  تا از افرادی که برای رونق گردشگری در همدان به میدان می‌آیند و دغدغه توسعه این بخش را دارند تا جایی که امکان دارد حمایت‌های دولتی خود را انجام دهند و این یک امتیاز شاخص است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052801553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha