امضای توافق‌نامه همکاری میان معاونت صنایع‌دستی با شرکت بیمه البرز

معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با شرکت بیمه البرز با هدف حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی توافق‌نامه همکاری امضا کردند.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، این توافق‌نامه امروز شنبه 28 مرداد 1402 بعد از برگزاری نشست تخصصی تشکل‌های صنایع‌دستی با هدف حمایت بیمه‌ای از هنرمندان صنایع‌دستی به امضا رسید.

در مراسم امضای این توافق‌نامه مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و موسی رضایی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه البرز حضور داشتند.

موضوع توافق‌نامه همکاری سه‌جانبه طرف اول و دوم و سوم به‌منظور تجمیع امور بیمه‌ای (اشخاص، اموال و مسئولیت) طرف اول و واحدهای تابعه آن، در سراسر کشور نزد طرف دوم و متقابلاً برقراری تمام پوشش‌های بیمه‌ای مورد توافق طرفین توسط طرف دوم با رعایت قوانین و مقررات بیمه در ایران و مصوبات شورای عالی بیمه و دستورالعمل‌های ابلاغی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با در نظر گرفتن تخفیفات توافقی متعلقه به لحاظ تجمیع تمام امور بیمه‌ای است.

این توافق‌نامه بیمه‌ای دارای بندها و مفاد بسیار خوبی برای هنرمندان صنایع‌دستی است که شامل  بیمه خودروهای تعاونی‌ها و تشکل‌ها، بیمه‌های آتش‌سوزی منازل مسکونی افراد تحت پوشش شرکت‌ها و تشکل‌ها، بیمه‌های درمان، بیمه‌های حوادث گروهی کارکنان، بیمه‌های آتش‌سوزی ساختمان اداری، بیمه‌های مسئولیت کارفرما در مقابل کارگران، مسئولیت مدیران و سایر بیمه‌های مسئولیت است.

متن کامل این توافق‌نامه و جدول پوشش بیمه‌ای آن به تشکل‌های صنایع‌دستی ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052801564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha