تحقق صددرصدی تعهد اشتغال میراث‌فرهنگی دالاهو کرمانشاه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دالاهو از تحقق صددرصدی ثبت اشتغال تعهدی این اداره در سامانه رصد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، فرشاد مهتابی با اعلام این خبر اظهار کرد: اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دالاهو در سامانه رصد به میزان صددرصد، اشتغال تعهدی خود را در کمتر از پنج ماه از سال ثبت کرده‌ است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دالاهو، افزود: میزان تعهد اشتغال ثبت شده این اداره در سامانه رصد ۵۰ نفر بوده است که به صورت کامل محقق شده است.

او تصریح کرد: این اداره برای تحقق این آمار تا پایان سال فرصت داشته است که خوشبختانه به صورت کامل تحقق یافت و در صورت تامین اعتبار شرایط برای افزایش آمار بیش از تعهدات موجود در شهرستان فراهم است.

مهتابی گفت: در حوزه پرداخت تسهیلات بنده ب تبصره ۱۶ نیز ۱۲ مورد به مبلغ ۱۸ میلیارد ریال پرداخت شده است و پرونده پنج متقاضی نیز در مرحله پرداخت توسط بانک‌های عامل قرار دارد.

او افزود: شهرستان دالاهو به عنوان شهر ملی ساخت ساز تنبور و یکی از مراکز اصلی ساخت ابزارآلات فلزی به لحاظ صنایع‌دستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دالاهو در خاتمه، گفت: این تسهیلات در بخش صنایع‌دستی و رشته‌های گلیم بافی، چاقو سازی، معرق کاری و ساخت ساز سنتی پرداخت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402053001763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha