انتصاب اعضای شورای فنی میراث‌فرهنگی خوزستان

با حکم قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور، رئیس و اعضا شورای فنی استان خوزستان منصوب شدند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، با حکم علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی، محمدحسین ارسطوزاده (رئیس شورا)، غلامرضا سلمان‌پور (دبیر شورا)، علی‌محمد چهارمحالی، عاطفه رشنویی، بیژن حیدری‌زاده، میثم حسین‌زاده، احمدرضا حسینی‌بروجنی، مرجان‌ میان‌آبی شوشتری، علی سلیقه‌زاده، روح‌الله مجتهدزاده و مهدی آقایی به‌عنوان اعضای شورای فنی میراث‌فرهنگی خوزستان منصوب شدند.

شورای فنی میراث‌فرهنگی هر استان متشکل از مدیرکل استان (رئیس شورا)، معاون میراث‌فرهنگی استان (دبیر و عضو شورا) و جمعی از کارشناسان متخصص و مجرب این حوزه و بعضاً معماران تجربی است که بنا بر وسعت و حجم فعالیت هر استان،‌ تعداد اعضا متغیر است.

این شورا به منظور نظارت هدفمند و یکپارچه، بررسی‌های دقیق کارشناسی و دریافت تصمیم در قالب قوانین و مقررات موجود و استفاده از خرد جمعی برای نظم‌دهی و اجرایی‌کردن وظایف وزارتخانه در حفاظت و صیانت قانونمند از آثار تاریخی غیر منقول ثبت‌شده در فهرست آثار ملی و سایر فهرست‌های ذی‌ربط تشکیل شده است.

احکام اعضای منصوب‌شده، طی نشستی در محل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، توسط محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی استان، به اعضای یادشده اعطا شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402053101856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha