بررسی مسائل و مشکلات آبدرمانی‌های شهرستان سرعین

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین از بررسی مسائل و مشکلات آبدرمانی‌های این شهرستان با حضور اعضای جامعه آبدرمانی‌ها خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، محمدرضا شایقی امروز اول شهریورماه 1402 گفت: با برگزاری جلسه‌ای در حضور اعضای جامعه آبدرمانی‌ها و مدیران آبدرمانی‌های شهرستان، مسائل و مشکلات این واحدها بررسی شد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین افزود: در این جلسه تاکید شد که تمام واحدهای آبدرمانی درصورت نداشتن پروانه بهره‌برداری یا اتمام مهلت، برای دریافت آن در کمترین زمان اقدام کنند.

او تاکید کرد: با واحدهای فاقد پروانه بهره‌برداری طبق قانون برخورد می‌شود و در همین راستا اخیرا یک واحد آبدرمانی بدون پروانه پلمپ شد که انتظار می‌رود فعالان این حوزه با اداره میراث‌فرهنگی شهرستان همکاری‌های لازم را داشته باشند تا خللی در فعالیت تاسیسات گردشگری شهرستان ایجاد نشود.

شایقی ادامه داد: بحث استانداردسازی نیز یکی از بحث‌های طرح شده در این جلسه بود که مقرر شد جامعه آبدرمانی‌های استان طرح استاندارد آبدرمانی‌ها را آماده کنند و ما از طرف اداره کل میراث‌فرهنگی این طرح را در سازمان استاندارد مطرح کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060100021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha