زمینه‌سازی مناسب برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری زنجان ایجاد شده است

نشست مشترک مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان با فعالان و سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری استان زنجان برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی ظهر روز سه شنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ در جلسه با سرمایه‌گذاران استان زنجان گفت: در این جلسه راهکارهای حل مشکلات و رفع موانع موجود در مسیر توسعه گردشگری فعالان و سرمایه‌گذاران تأسیسات اقامتی و گردشگری استان به بحث و گفت‌وگو گذاشته شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: باتوجه به حمایت دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری این استان، گردشگری این استان هم اکنون از موقعیت ایده‌آل‌تری برخوردار است. تلاش ما حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بوده و با پرداخت تسهیلات و ایجاد زمینه مناسب در خصوص اخذ مجوزها، از این موضوع حمایت خواهیم کرد

صفوی گفت: امید است با همکاری سرمایه‌گذاران موفق در حوزه‌های مختلف گردشگری و صنایع‌دستی، در تمام عرصه های گردشگری دنیا مطرح شویم که در این خصوص باید زمینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری ایجاد شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060100066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha