مدیران دولت موظف به گره گشایی از مشکلات مردم هستند

استاندار گیلان گفت: مردم انقلابی همواره یاری‌گر دولت بوده و هستند؛ بنابراین مدیران موظف به خدمت صادقانه و گره‌ گشایی از مشکلات مردم در بخش‌های متعدد اشتغال، مسکن، تولید، کشاورزی و سایر حوزه ها استان هستند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان اسدالله عباسی به مناسبت آغاز هفته دولت طی مراسمی در گلزار شهدا رشت افزود: برخلاف نشانه گیری های دشمن در بخش اقتصادی، درگیر خرابی ها و ویرانی های ساخته آنها نشدیم و حرکت اساسی آغاز شد؛ تلاش کردیم با تدبیر درست انقلابی حرکتی را آغاز کنیم که اقتصاد و معیشت مردم را در دستور قرار گیرد چون دشمن مسائل فرهنگی و اقتصادی ما را نشانه گیری کرده بود.

استاندار گیلان ادامه داد: دشمن سالیان سال است که دست به کار شده اما مدیران و متولیان حواسشان پرت نشد و دیدید در سال گذشته در همین ایام و قبل از آن، دولت در بخش مربوط به کالاهای اساسی، اقتصاد مربوط به یارانه ها و مسائل ارزی حرکت خوبی را آغاز کرد که مورد تایید مقام معظم رهبری نیز واقع شد.

عباسی تصریح کرد: اقدامات اقتصادی دولت کار بسیار اساسی و بر اساس یک اجماع اقتصادی و عقلی از سوی عقلای اقتصاد بود که این مسیر را تعیین کردند؛ اما دشمن برنتافت و اغتشاشات را درکشور ما رقم زد و از همه اهرم‌ها و رسانه‌های کثیف و نارسانه خود استفاده کرد تا شاید بتواند دولت را در ابتدای راه متوقف کند.

استاندار گیلان ادامه داد: دولت معطل نشد، گرچه که قبل از آن کرونا را با موفقیت پشت سر گذاشته بودیم و مرحله دوم انقلاب اقتصادی را شروع کرده بودیمو حرکت در مسیر خود قرار گرفت. در این میان دشمن آمد و رفتارهایی نشان داد که باعث ضرر، زیان و خساراتی هم شد اما مسیرمان را بدرستی طی کردیم و بدرستی و به سرعت ادامه می دهیم.

بالاترین مقام استان افزود: امروز مساله اقتصاد، معیشت و فرهنگ برای ما در دستور کار است؛ نباید ناامید شویم و میدان را برای کسانی بازکنیم که از رسانه‌های دشمن تغذیه می کنند لذا همه نیروهای متعهد و مردم انقلابی باید در صحنه باشند و به دولت کمک کنند.

او ادامه داد: ما وظیفه داریم خدمت صادقانه انجام دهیم و صادق الوعد باشیم؛ موظفیم مشکلات مردم را در بخش‌های متعدد اشتغال، مسکن، تولید، کشاورزی و دیگر مزیت‌های استان برطرف کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان اضافه کرد: نباید متاثر از فرهنگ وارداتی به استان باشیم بلکه این ما هستیم که بعنوان استانی انقلابی با پیشینه تاریخی، مذهبی و دینی و به واسطه بهره‌مندی از بزرگانی چون آیت الله بهجت فومنی، میرزا کوچک خان جنگلی و هشت هزار دلاور مرد انقلابی و جهادی که در راه اعتلای پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند باید تاثیر گذار باشیم.

در این مراسم استاندار با حضور بر مزار شهدا و نثار گل و قرائت قاتحه نسبت به شهدای انقلاب و دفاع قدس ادای احترام کرد.

هفته دولت در گیلان با برنامه ریزی برای افتتاح یک هزار و ۳۶۰ پروژه عمرانی - توسعه‌ای بااعتبار بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال آغاز شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060200128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha