جذب توریست خارجی با ثبت جهانی هگمتانه

نایب رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: شرایط خوبی برای ثبت جهانی "هگمتانه و مرکز تاریخی همدان" از گذشته در همدان وجود داشت و امروز نیز با همدلی و همکاری تمام مجموعه‌ها این شرایط ادامه دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان،  شهرام شیروانی، روز پنجشنبه 2شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قطعا ثبت‌های جهانی به جذب گردشگر  داخلی و خارجی کمک می‌کند، افزود: امیدواریم پس از جهانی شدن همدان بتوانیم در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری با قدرت بیشتری شرکت کنیم.

رئیس جامعه هتلداران همدان با بیان اینکه ثبت جهانی هگمتانه سبب می‌شود مقصد جدیدی در غرب کشور برای جذب توریست فراهم کنیم، گفت: جذب گردشگری در تمام حوزه‌های فرابخشی استان می‌تواند اثربخش باشد.

شیروانی با اشاره به اینکه فواید ثبت جهانی به مردم می‌رسد، اظهار کرد: همگی دست به دست هم می‌دهیم‌  تا همدان را در خور ارزش‌های خود معرفی‌کنیم.

او با بیان اینکه دولت و مجلس باید بسته‌های تشویقی گردشگری را برای فعالان این حوزه در نظر بگیرند، افزود: گردشگری در دوران پسا کرونا رونقی نداشته و این صنعت در همدان همچنان تحت تاثیر قطعی آب سال گذشته قرار دارد.

او گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌های شاخص گردشگری و تبلیغات حوزه گردشگری، به برندسازی همدان کمک کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060300166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha