نمادسازی و توسعه برند سعدآباد با همکاری روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی

جلسه مشترک مدیرکل روابط‌عمومی وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی با مدیر مجموعه، مسئولین موزه‌ها و رابطین روابط‌عمومی موزه‌های مجموعه سعدآباد و با هدف تشریک مساعی در معرفی ظرفیت‌های فاخر این مجموعه، در سالن خلیج فارس موزه ظروف سلطنتی، برگزار شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سعدآباد، در این جلسه مدیر اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل مجموعه سعدآباد، ضمن قدردانی از تلاش تمام همکاران مجموعه و تشکیل گروه مجازی همکاران با عنوان «خانواده بزرگ سعدآباد»، با هدف اطلاع‌رسانی بهتر در سطح مجموعه، به بیان گزارش عملکرد این اداره در حوزه‌های مختلف پوشش خبری و اطلاع رسانی، شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی رویدادهای مجموعه پرداخت.

وی افزود: هدف از تشکیل این جلسات آشنایی بیشتر مدیران وزارت با مجموعه سعدآباد و ظرفیت‌های منحصر بفرد آن در جهت توسعه گردشگری کشور است و این نخستین جلسه از سلسله نشست‌های تخصصی در حوزه روابط‌عمومی است.

در ادامه «حسن میثمی» ضمن ابراز خرسندی از تشکیل جلسات مشترک در جهت تشریک مساعی با موزه‌ها اذعان داشت: برند مجموعه سعدآباد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می‌بایست به گونه‌ای معرفی شود که در ذهن مخاطب ماندگار باشد و ما در زمینه معرفی و توسعه برند، با سعدآباد همکاری خواهیم داشت. 

مدیر کل روابط عمومی وزارت میراث گفت: روابط‌عمومی به مثابه نهاد تولید محتواست و از ماموریت‌های اصلی آن، شبکه‌سازی است. در حال حاضر محتوای خام در حوزه‌های مختلف وزارتخانه و در سطح کشور بسیار تولید می‌شود ولی در کل شناخت درستی را در ذهن مخاطب ایجاد نمی‌کند. در صورتی که اگر در کنار تولید محتوای خام، جاذبه‌های بصری، همراه با روایتگری درست صورت پذیرد، ذهن مخاطب به طور موثر معطوف به موضوع می‌شود.

وی همچنین افزود: هر چقدر بتوانید رویدادها را به صورت سری و روایت محور برگزار کنید، علاقه مخاطب به پیگیری و دنبال کردن مطالب بیشتر خواهد شد که می‌تواند در برنامه‌ریزی فرهنگی مجموعه، نقش موثری را ایفا کند.

همچنین «امین صانعی» و «محسن توسلی»، معاونان مرکز روابط عمومی به بیان نقطه نظرات خود در زمینه بهبود همکاری‌های مشترک با روابط‌عمومی مجموعه پرداختند.

                                                                   

انتهای پیام/

کد خبر 1402060500275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha