برنامه‌ریزی برای برندسازی گردشگری مشگین‌شهر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای برندسازی گردشگری شهرستان مشگین‌شهر در سطح بین‌المللی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب شامگاه شنبه 4 شهریور ماه 1402 در جلسه با فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان مشگین‌شهر و گروهی از فعالان گردشگری کشور گفت: با توجه به ظرفیت‌های کم‌نظیر و متنوع موجود در شهرستان مشگین‌شهر برای برندسازی گردشگری این شهرستان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: با پیشنهاد گروهی از فعالان حوزه گردشگری کشور که ارتباط نزدیکی با کشور قزاقستان دارند مقرر شد شرایط برگزاری هفته فرهنگی مشگین‌شهر در شهر آلماتی این کشور بررسی و برای آن برنامه‌ریزی شود که ما آماده همکاری در این راستا هستیم.

او تاکید کرد: استان ردبیل به لحاظ جاذبه‌های متنوع یکی از مقاصد کم نظیر گردشگری در کشور است که در سال‌های اخیر نیز سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این راستا انجام شده و ما تلاش می‌کنیم در شهرستان مشگین‌شهر نیز کمبودهای موجود در زمینه زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری برطرف شود.

محمدی ادیب ادامه داد: یکی از مشکلات شهرستان مشگین‌شهر در حوزه کمبود مراکز اقامتی است که برنامه‌های مختلفی در این راستا داریم و در روزهای اخیر نیز مجوز احداث یک هتل پنج ستاره در این شهرستان صادر شد و از سایر سرمایه‌گذاران نیز برای ورود به این حوزه دعوت می‌کنیم.

محمدی ادیب همچنین با اشاره به سایر برنامه‌ها برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان، گفت: در اواخر شهریور ماه تور معرفی جاذبه‌های گردشگری استان برای گروهی از خبرنگاران خارجی برگزار می‌شود که حاضران در این تور طبق برنامه از همه شهرستان‌های استان بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060500294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha