استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی سرعین

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین گفت: با همکاری بسیج و سپاه شهرستان سرعین تلاش می‌کنیم از ظرفیت ویژه این نهادها در راستای نیل به اهداف حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استفاده کنیم.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، محمدرضا شایقی امروز 5 شهریورماه 1402 در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان سرعین گفت: سپاه و بسیج ظرفیت ویژه و مهمی دارند که باید از این ظرفیت در راستای نیل به اهداف اداره‌کل میراث‌فرهنگی به ویژه در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی استفاده کنیم.

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین افزود: حمایت از کسب و کارهای کوچک به ویژه در روستاها با تاکید بر راه‌اندازی کارگاه‌های صنایع‌دستی و استفاده از ظرفیت بوم‌گردی‌ها مواردی است که سپاه و بسیج در این راستا می‌توانند به خوبی تاثیرگذار باشند.

سرهنگ حسن‌زاده فرمانده سپاه سرعین نیز در این جلسه گفت: لازم است که برای مقابله با فعالیت جارچیان در شهر توریستی سرعین بین دستگاه‌های مختلف همکاری شکل بگیرد و با توجه به اهمیت شهر سرعین ما آماده همکاری در این زمینه نیز هستیم.

جعفر بذری رئیس جامعه اقامتی نیز در این جلسه گفت: جامعه اقامتی استان تمام تلاش خود را در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان سرعین و استان انجام می‌دهد و انتظار داریم که با برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای متعدد در طول سال بتوانیم به توسعه گردشگری سرعین و استان کمک کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060500311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha