افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی خانه پدری در شهر گرگاب اصفهان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی خانه پدری در شهر گرگاب از توابع این شهرستان در شمال شهر اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، امروز ۷ شهریورماه با حضور احمد تجری مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حمیدرضا محققیان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، محمدرضا کاظمی تبا فرماندار شهرستان و تنی چند از مدیران اداره‌کل هم‌زمان با هفته دولت، اقامتگاه بومگردی خانه پدری به‌عنوان اولین اقامتگاه گردشگری شهر تاریخی گرگاب افتتاح شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: این مجموعه بومگردی در خانه تاریخی پدری متعلق به اواخر دوران قاجار و اوایل دوره پهلوی بوده و دارای ۱۲ اتاق همراه با امکانات رستوران و پذیرایی است که ظرفیت اقامت استان را به میزان ۴۰ نفر افزایش می‌دهد.

او افزود: احیا و مرمت این خانه تاریخی به مدت پنج سال و با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی انجام‌شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha