شناسایی و احصا اماکن برای اجرای پروژه‌های پیشران اقتصادی در جزیره بوموسی 

نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، فرماندار جزیره ابوموسی، معاون فرماندار و جمعی از کارشناسان اداره کل در راستای تسریع در روند اجرایی پروژه‌های پیشران اقتصادی در محل فرمانداری بوموسی برگزار شد. 

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز سه‌شنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۲ با اشاره به تأکید مقام عالی استان در اجرایی شدن پروژه های پیشران اقتصادی گفت: فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های گردشگری با توجه به پتانسیل‌های جزیره بوموسی از برنامه‌های این اداره کل است که زمینه برای توسعه گردشگری جزیره فراهم خواهد کرد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: پروژه های پبشران می‌تواند به فرصت سرمایه‌گذاری تبدیل شوند و این اداره کل از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند. 

او با اشاره به اینکه در این نشست مکان‌های دارای پتانسیل اجرای طرح های گردشگری شناسایی و احصا شد، افزود: برای اجرای طرح‌های گردشگری در بوموسی ملاحظات زیست‌محیطی نیز در نظر گرفته شده است.

محسنی تاکید کرد: ایجاد اقامتگاه بومگردی و تدوین سند توسعه گردشــگری جزایر از جمله پروژه‌های پیشران اقتصادی در جزیره بوموسی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان به همراه کارشناسان این اداره کل در دو روز گذشته از زیرساخت‌ها و اماکن دارای پتانسل اجرای طرح‌های گردشگری جزیره بوموسی بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha