افتتاح هتل مانی اصفهان

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از افتتاح هتل مانی در اصفهان هم‌زمان با بزرگداشت هفته دولت خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، هم‌زمان با پاسداشت هفته دولت و با حضور احمد تجری مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه وزارتخانه، حمیدرضا محققیان سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، علیرضا بیگی رییس جامعه هتلداران اصفهان و جمعی از مدیران اداره‌کل و فعالان گردشگری، در دومین بخش از سفر مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق وزارتخانه به اصفهان، هتل مانی اصفهان در محور تاریخی و گردشگری اصفهان افتتاح شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در این آیین گفت: هتل مانی اصفهان با ۲۱ اتاق به‌عنوان یک مجموعه اقامتی ۳ ستاره، ۵۰ تخت به ظرفیت گردشگری اصفهان افزوده است.

او ادامه داد: این مجموعه در نزدیکی مجموعه تاریخی میدان امام(ره) (نقش‌جهان) و به همت یکی از راهنمایان پیشکسوت گردشگری اصفهان، امروز به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

در آیین افتتاح این هتل، احمد تجری مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه وزارتخانه نیز گفت: امروز سرمایه‌گذاری در امر گردشگری کاری ارزشمند است، به‌گونه‌ای که کسانی که در این حوزه ورود می‌کنند در کنار فعالیت‌های اقتصادی به امور فرهنگی نیز مبادرت می‌ورزند.

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه وزارتخانه ادامه داد: سرمایه‌گذاری در امر گردشگری درنهایت به اشتغال‌زایی، فعالیت فرهنگی و توسعه مقاصد گردشگری می‌انجامد، لذا ما با توسعه گردشگری، با توسعه یک زنجیره اقتصادی در مقاصد گردشگری مواجه هستیم.

او افزود: تجربه سفر معنوی اربعین که نزدیک به ۵۰ مجموعه اداری در کشور آن را برگزار می‌کنند تجربه مناسبی برای توسعه گردشگری است.

علیرضا رییسی نایب رییس اتحادیه هتلداران اصفهان نیز در حاشیه این مراسم گفت: امروز اصفهان در بحث گردشگری با دو معضل روبرو است که از آن جمله می‌توان به لزوم جذب گردشگر و همچنین افزایش زیرساخت‌های گردشگری اشاره کرد، لذا امیدوارم دولت و به‌ویژه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درزمینهٔ حمایت از این مجموعه اهتمام ویژه مبذول کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha