اقامتگاه سنتی مهربین در خمینی‌شهر اصفهان افتتاح شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمینی‌شهر از افتتاح اقامتگاه سنتی مهربین همزمان با بزرگداشت هفته دولت در این شهر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، علیرضا حبیبی با اعلام این مطلب گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دولت، اقامتگاه سنتی مهربین با حضور احسان شهیر مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری اصفهان، حسن سلیمی فرماندار، محمدتقی نقدعلی نماینده مردم در شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمینی‌شهر ادامه داد: این اقامتگاه سنتی در خانه قدیمی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۰۰مترمربع با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات گردشگری با اشتغال مستقیم شش نفر و اشتغال غیرمستقیم ۱۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

او افزود: این مجموعه سنتی دارای شش اتاق و ۱۲ تخت، آشپزخانه و اقامتگاه گردشگری با هدف احیای یکی از خانه‌های تاریخی شهرستان آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060800621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha