طرح جامع جزیره هرمز تهیه و تدوین می‌شود 

نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، عبلس کمالی مدیر کل راه و ‌شهرسازی، مدیر کل دفتر هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری، شهردار ‌و اعضای شورای شهر هرمز و ‌مشاور تهیه طرح جامع شهر هرمز در راستای تدوین و تهیه طرح جامع هرمز برگزار شد. 

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان محمد محسنی بعدتز ظهر روز چهارشنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۲ در این نشست با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های طبیعی و تاریخی جزیره هرمز گفت: تدوین و تهیه طرح جامع شهر هرمز مبنای شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و خدمات عمومی برای جوامع گردشگری و کسانی‌که هرمز را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب میکنند، خواهد بود.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: تدوین طرح جامع هرمز به دستور و تأکید استاندار انجام می‌شود و این طرح در راستای توسعه هدفمند و موثر برای کمک به زندگی در جزیره ‌و تثبیت نقاط جمعیتی است. 

او با بیان اینکه درخواست ‌تقاضای ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در این جزیره افزایش یافته، ادامه داد: در همین راستا باید یک سند و طرح جامعی برای رجوع در دست متولیان امر باشد.

محسنی اطهار کرد: ایجاد زیرساخت‌ها موجب  راه‌اندازی کسب و کارهای جدید خواهد شد که در ارتقای کیفیت زندگی جوامع محلی تاثیرات مثبتی خواهد داست. 

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: امیدواریم بر اساس طرح جامع جزیره هرمز از تمام ظرفیت‌ها برای رونق گردشگری استفاده شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060900645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha