باری که به مقصد نرسید/ کشف دو دستگاه فلزیاب غیرمجاز از یک اتوبوس مسافربری در کامیاران

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان گفت: دو دستگاه فلزیاب غیرمجاز از یک اتوبوس مسافربری در محور کرمانشاه_کامیاران کشف و ضبط شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، سرهنگ محمدرضا زارعی روز چهارشنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۲ در این‌باره اظهار کرد: برابر گزارش واصله از عوامل انتظامی محور کرمانشاه_کامیاران، مبنی بر کشف‌وضبط دو دستگاه فلزیاب و ادوات آن از یک اتوبوس مسافربری، بررسی‌ها و تحقیقات در دستور کار نیروهای یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: در این رابطه راننده اتوبوس و شخص فرستنده و شخص گیرنده از استان‌ها همجوار با هویت معلوم و غیربومی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او عنوان کرد: خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است، در غیر این صورت با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

سرهنگ زارعی یادآور شد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، اخبار را در اسرع وقت به دفتر یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی کردستان  ۰۸۷۳۳۱۷۸۸۵۵ گزارش دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060900646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha