نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی یک رستوران بین راهی نیشابور تجهیز و بهسازی می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیشابور گفت: نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی رستوران‌ بین راهی نیشابور تخت طاووس تجهیز و بهسازی می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی کمال خانی با اعلام این خبر افزود: برای بهسازی و تجهیز نمازخانه و سرویس بهداشتی این مجموعه مبلغ یک میلیارد ریال اختصاص یافته است.

 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیشابور ادامه داد: با توجه به خدمت‌رسانی این مجوعه به زائران در مسیر حرکت به مشهد مقدس، اعتبار مورد نیاز برای بهسازی و مرمت نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی از محل اعتبارات زیارت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تامین شده است.

او با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت‌های مورد نیاز گردشگری در این شهرستان اظهار کرد: نیشابور شکوه تمدن ایران زمین و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری و قرار گرفتن در مسیر و محور اصلی مشهد مقدس همه ساله میزبان بیش از 10 میلیون زائر و گردشگر  داخلی و خارجی است.

خانی تصریح کرد: هم‌چنین با نزدیک شدن به دهه پایانی صفر و فعالیت کاروان‌های پیاده زائران امام مهربانی‌ها در راستای ارائه خدمات به زائران این اقدامات در دستور کار قرار گرفت.

نیشابور در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب مشهد و در مسیر تشرف زائران به مشهد مقدس قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060900658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha