بازنگری در طرح حوضه آبریز، لازمه گسترش زیرساخت‌های گردشگری طالقان

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی پیگیری بازنگری در طرح حوضه آبریز طالقان را از مطالبات جدی طالقان برشمرد که می‌تواند به رشد زیرساخت‌های گردشگری منطقه نیز کمک کند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز علی حدادی روز چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ در حاشیه افتتاح بازارچه صنایع‌دستی طالقان اظهار کرد: یکی از موانع رشد تاسیسات گردشگری شهرستان موضوع حوضه آبریز است که یکی مطالبات جدی ما از وزیر راه وشهرسازی، بازنگری طرح حوضه آبریز طالقان است تا این مشکلات به صورت ریشه‌ای حل شود.  

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا زمانی که این طرح وجود دارد، نمی‌توان رشد خوبی برای زیر ساخت‌های گردشگری متصور شد.  

حدادی همچنین بازنگری طرح هادی منطقه را از موضوعاتی دانست که موانعی را ایجاد کرده و در دست پیگیری است و گفت: یکی از مصوبات شورای عالی امنیت ملی نیز همین موضوع است.  

حدادی در پایان با اشاره به اهمیت رشد گردشگری در این شهرستان، افزود: طالقان با دارا بودن روستاها و طبیعت بکر، جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد که می تواند منجر به اشتغالزایی و توسعه اقتصادی منطقه باشد.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402060900669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha