بازدید معاون استاندار قم از موکب امامزاده جمال

معاون اجتماعی و زیارت استاندار قم با حضور در موکب امامزاده جمال این استان، در جریان نحوه ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم،  ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استاندار قم، عصر چهارشنبه 8 شهریور 1402  با حضور در موکب امامزاده جمال(ع) قرارگاه مردمی اربعین حسینی استان، از بخش‌های مختلف خدمات‌رسانی این قرارگاه بازدید کرد.

او در این بازدید بر ارائه خدمات شایسته به زائران حضرت اباعدبالله الحسین (ع) تاکید کرد.

مقیمق درجریان این بازدید با اشاره به حضور زائرانی از کشورهای افغانستان، پاکستان و هندوستان در قم و عبور آن‌ها از این استان برای رسیدن به کربلا، خواستار تقویت همکاری‌ها برای ارائه خدمات شایسته به زائران کشورهای همسایه شد.

طبق پیش بینی‌های انجام‌شده دراین استان برای اسکان ۴۰۰ هزار زائر اربعین برنامه‌ریزی شده‌است.زمان استقبال از زائران و پذیرش آنان نیز از نخستین روز شهریورماه آغازشده و به مدت ۲۵ روز ادامه دارد.

امسال علاوه بر مسجد مقدس جمکران، امامزاده جمال(ع)، منازل، مساجد و حسینیه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها و بقاع متبرک امامزادگان برای میزبانی از زائران مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین ساماندهی شده‌است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060900670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha