فراخوان هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی منتشر شد

معاون صنایع‌دستی استان اردبیل از انتشار فراخوان هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی و مهلت ثبت‌نام و تحویل آثار تا ۳۱ شهریورماه خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام امروز ۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ گفت: فراخوان هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی منتشر شد و صنعتگران تا ۳۱ شهریور ماه برای شرکت در این دوره فرصت دارند.

معاون صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این رویداد ملی با هدف کمک به ارتقا و بهبود کیفی محصولات تولیدی، معرفی و بازاریابی محصولات دارای مهر اصالت، ایجاد انگیزه برای رشد استعداد، نوآوری و خلاقیت و ایجاد رقابت سالم بین صنعتگران و هنرمندان کشور هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود.

او ضمن دعوت از صنعتگران استان اردبیل برای شرکت در این دوره تاکید کرد: اصالت و مرغوبیت اثر ارائه شده، خلاقیت و نوآوری در تولید محصولات و قابلیت بازاریابی برای اثر نهایی از جمله معیارهای داوری این دوره است.

دلاورقوام با اشاره به لزوم رعایت شرایط و قوانین این دوره برای شرکت کنندگان، ادامه داد: شرکت در این برنامه برای تمامی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان صنایع‌دستی آزاد است و علاقمندان می‌توانند فراخوان و فرم تقاضانامه را از سایت اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل به آدرس www.ardabilchto.ir دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060900672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha