اختصاص غرفه دائمی برای عرضه تولیدات صنایع‌دستی مددجویان بهزیستی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اختصاص غرفه دائمی برای نمایش و عرضه تولیدات صنایع‌دستی مددجویان بهزیستی لرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور پنج‌شنبه نهم شهریورماه 1402 با اعلام این خبر گفت: بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته با اداره‌کل بهزیستی لرستان، یک غرفه دائمی برای نمایش و عرضه تولیدات صنایع‌دستی مددجویان بهزیستی استان در بازارچه باغ گلستان قلعه فلک‌الافلاک خرم آباد، اختصاص یافته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای توانمندسازی مددجویان بهزیستی استان و همچنین حمایت از تولیدات و فعالیت‌های آنها در رشته های مختلف صنایع‌دستی، منعقد شده است.

او خاطر نشان کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه حمایت‌های مناسبی برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در حوزه صنایع‌دستی و همچنین کمک به معیشت مددجویان بهزیستی جامعه هدف برای عرضه و فروش محصولات آنها صورت خواهد گرفت.

حسن‌پور با اشاره به موقعیت ویژه و مناسب بازارچه دائمی صنایع‌دستی خرم‌آباد در محوطه تاریخی، فرهنگی قلعه فلک‌الافلاک و امکان حضور گردشگران در ایام مختلف سال برای فروش محصولات صنایع‌دستی استان، افزود: بازارچه دائمی صنایع‌دستی خرم‌آباد با هدف عرضه تولیدات صنایع‌دستی بومی و شاخص استان از محل اعتبارات ملی و استانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، سال ۱۳۹۶ در ۲۸ غرفه ثابت راه‌اندازی شده و آماده خدمت رسانی به گردشگران، هم استانی‌ها و مسافرین در ایام مختلف سال می‌باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060900688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha