کارمندان برتر حوزه میراث‌فرهنگی زنجان در جشنواره شهیدرجایی تجلیل شدند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: با حضور کارشناسان و نمایندگان معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از دو کارمند نمونه و برتر طرح جشنواره شهید رجایی در زنجان تجلیل شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، محسن سید سعید صفوی، همزمان با آخرین روز از هفته دولت گفت: این جشنواره فرصتی است تا بتوان کارکنان توانمند، متخصص و مسئولیت‌پذیر را معرفی و از آن‌ها قدردانی کرد و این امر مستلزم حمایت مدیران است که باید با رعایت اخلاق و رفتاری عادلانه محقق شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: بدون شک با دریافت این افتخار از این به بعد تلاش مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف این اداره‌کل برای اول بودن نیست بلکه تلاش برای بهترین ماندن است.

او تصریح کرد: امیدوارم در سال‌های آینده نیز شاهد پیشرفت و کسب عنوان‌های  مختلف در همه حوزه‌ها باشیم و این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت و روز کارمند از معصومه شیری رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خدابنده و بهرامی کارشناس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابهر در  این اداره تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060900706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha