مهران مرز اصلی تردد زوار عتبات عالیات و پیشران اربعین است

معاون اول رئیس جمهوری در حاشیه بازدید. از مرز مهران گفت: مهران مرز اصلی تردد زوار عتبات عالیات و پیشران اربعین است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، روز شنبه ۱۱ شهریور 1402 محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری در نشستی که با محوریت اربعین در پایانه مرزی مهران برگزار شد، با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده در مرز مهران و زیرساخت‌های اربعین استان ایلام، گفت: امروز با حضور در پایانه مرزی با زوار گفتگو کردیم که مترددین از میزان خدمات‌دهی و زیرساخت‌ها رضایت داشتند.

معاون اول رئیس جمهوری با تمجید از تلاش‌های استاندار ایلام در تکمیل زیرساخت های اربعین و خدمات‌دهی به زوار عتبات عالیات، افزود: استاندار ایلام با عشق و با تمام وجود  برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین و خدمات‌رسانی به زوار پای کار هستند.

محمد مخبر با تأکید بر تقویت مواکب برای ارائه بهترین خدمات به زوار عتبات عالیات در روز اربعین و چندین روز پس از اربعین، بیان کرد: مواکب تا خروج کامل زوار از عراق فعالیت داشته باشند، با عنایت ابا عبدالله الحسین(ع) و تلاش اعضای ستاد اربعین و متولیان امر، زیرساخت‌های اربعین به‌سرعت تکمیل شد.

معاون اول رئیس جمهوری اضافه کرد: زیرساخت های آن سوی مرز نیز به خوبی فراهم شد و مردم عراق نهایت همکاری را داشتند، همچنین معطلی در گیت‌های این کشور که سالهای گذشته وجود داشت، امسال به چند ثانیه رسیده است.

او تصریح کرد: امروز بازدیدی از مرزهای خوزستان و مهران و آن سوی مرز یعنی طرف عراقی داشتیم که بازدیدها نشان از برطرف شدن بسیاری از مشکلات گذشته را می دهد.

مخبر افزود: مردم امسال از امکانات رضایت داشتند، رسانه ها از جمله رسانه ملی نقش مهمی در مدیریت سفر زوار اربعین امسال داشتند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402061200790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha