تجلیل از 7 واحد اقامتی و پذیرایی استان مرکزی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: از هفت واحد اقامتی پذیرایی استان مرکزی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تجلیل شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، حسن حسینی گفت: در بازرسی‌های روز شنبه 11 شهریورماه 1402 تیم نظارتی گشت مشترک از تاسیسات گردشگری بین‌راهی محورهای مواصلاتی استان، هفت واحد اقامتی و پذیرایی به دلیل ارائه خدمات خوب به مسافران و زائران با اهدا لوح تقدیر، تشویق شدند.

معاون گردشگری اداره کل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: این واحدهای اقامتی و پذیرایی شامل مجتمع خدماتی و رفاهی همای سعادت، رونیکا پالاس، آپادانا، سرو، باران، خورشید و واحد پذیرایی بین‌راهی منظریه است، همچنین از ۳۳ مجتمع خدماتی رفاهی و ۳۰ واحد پذیرایی بین‌راهی به عنوان واحدهای برتر توسط تیم ارزیابی گشت مشترک نظارت بر نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی انتخاب شدند و از آن‌ها تجلیل شد.

حسینی اظهار کرد: کارشناسان گردشگری این اداره‌کل در طول سال بازدیدهای فصلی و موردی از تأسیسات گردشگری انجام می‌دهند، با این‌ حال، بازدیدها در طرح اربعین حسینی با شدت بیشتر و همکاری نهادهای مختلف انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061200815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha