استقبال از سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری اسدآباد همدان

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: در راستای معرفی ظرفیت‌های واگذاری بناهای تاریخی برای توسعه گردشگری شهرستان اسدآباد، جلسات کارشناسی در استان تشکیل شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، علیرضا قاسمی گفت: شهرستان اسدآباد یکی از شهرستان‌های مهم استان همدان بوده و جاذبه‌های گردشگری اسدآباد شهرت بسیار بالایی میان گردشگران مذهبی تردد کننده در راه کربلا دارد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان افزود: این منطقه از ایران را می‌توان به عنوان یکی از مناطق گردشگری خاص برای جذب سرمایه‌گذار در کشور معرفی کرد که با دارا بودن جاذبه‌های طبیعی و آثار باستانی متعدد، گزینه‌ای مناسب برای بازدید گردشگران مذهبی داخلی و خارجی است.

او ضمن بیان ظرفیت‌های موجود در منطقه، خواستار مساعدت، حمایت و مشارکت سرمایه‌گذاران در واگذاری آثار تاریخی و بازسازی و بهره‌برداری از سوی بخش خصوصی شد و تصریح کرد: این امر موجب توسعه بخش گردشگری شهرستان اسدآباد می‌شود که امیدواریم با استقبال سرمایه‌گذاران بتوانیم گام موثری در ایجاد تحول گردشگری در این شهرستان برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061200820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha