تاکید استاندار خراسان رضوی برای تامین خدمات زائران دهه آخر صفر در مشهد

استاندار خراسان رضوی بر ارائه هر چه بهتر خدمات به زائران دهه پایانی صفر که به زیارت امام رضا(ع) مشرف می‌شوند، تاکید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از ‌روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد خدمات سفر ویژه دهه پایانی ماه صفر که با حضور مدیران دستگاه های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان باید دقت لازم را داشته باشند تا هیچ کمبودی برای زائران امام رضا(ع) ایجاد نشود.

او با اشاره به اهمیت آمادگی مراکز بهداشتی، اورژانس جاده‌ای و هوایی، اقامتگاه‌ها، اینترنت، حمل و نقل و... تاکید کرد: همچنین علاوه بر موارد گفته شده، در حوزه بازار هم باید نظارت‌های مستمر وجود داشته باشد تا شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی، تاکسی‌ها و ... نباشیم.

هم‌چنین معاون استاندار و فرماندار مشهد با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اظهار کرد: ۳۰ نانوایی در اطراف حرم مطهر و ۶ نانوایی در حواشی حرم با سه هزار تن آرد، وظیفه تامین نان زائران را برعهده خواهند داشت.

محسن داوری  ادامه داد: ۷۰۰ واحد صنفی، ۲۰ قلم کالای اساسی مورد نیاز زائران را به قیمت نرخ‌های مصوب ارائه خواهند کرد.

او گفت: فعالیت پایگاه‌های ثابت و سیار در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی برنامه‌ریزی شده و در این راستا ۵۰۰ تیم بازرسی و سه پایگاه سیار برای رسیدگی به شکایات فعال خواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061300858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha